Bästa tävlingen ever!

De senaste somrarna har jag optimistiskt anmält mig till sommartävlingarna på jogg.se som går ut på att regga sin löpning, cykling och simning i träningsdagboken, samla poäng för varje kilometer och ta sig fram X antal kilometer på X antal dagar. Typ runt Fuerteventura. Och varje gång har jag varit så jävla efter, inte ens i närheten av att få ihop tillräckligt många poäng.

Men detta året verkar de ha tänkt till, för kolla här. I år verkar man få poäng även för att slappa och äta. Mina specialgrenar! Tjohoo äntligen har jag en chans att hinna ifatt den där irriterande farthållaren som ligger flera mil före.

jogg.se's sommartävling
Poäng till jogg.se. Bästa tävlingen ever!

Hmm undrar hur många poäng man får för att läsa deckare i solen? Där kommer jag lätt att krossa allt motstånd 🙂

Kommentera

