Planer för veckan

Häpp! Nu är den intensiva veckan avklarad och äntligen har jag några dagar lediga (eller lediga och lediga, det är visserligen tentavecka, men med lediga menar jag att det finns obokade dagar då jag sköter mig själv och kan ge mig ut när jag vill) och kan få till ett par efterlängtade träningspass.

Så, planen ser ut som följer.

Långcykling 4-5 mil. Hur ska rumpan klara det? Den är bara van vid halva den distansen. Får bli den snygga blöjbyxan 😉

Utesimning i Gyllebosjön. Återstår att se om våtdräkten går på eller om jag har svällt sedan sist. En hel höst och vinters äppelkakakräng kan eventuellt ställa till det. Vi får se.

Yoga i trädgården. Lööööövli.

Yogamatta utomhus.

9 reaktioner på ”Planer för veckan

Kommentera

