En övning i positivt tänkande

Saker man kan göra med en stukad fotled (notera nu att jag är POSITIV och väljer att fokusera på vad man KAN göra till skillnad från vad man INTE kan göra):

  • Simma med enbart armtag (snacka om att jag kommer att bli stark i överkroppen!)
Temperatur i hav och bassäng.
Idag fick det bli bassängen.
  • Hoppa studsmatta på ett ben
  • Läsa deckare i solen med tre baljor grönt te

Deckare och te i solstolen.

  • Boka hotell till nästa veckas Göteborgsvisit
  • Bjuda in hela bekantskapskretsen till volleybollfest i helgen (i värsta fall får jag vara linjedomare, men jag räknar kallt med rekordsnabb läkning)

6 reaktioner på ”En övning i positivt tänkande

  1. Chapeau! Det var nog ett rekord i positivt tänkande!

    Kanske kan du cykla? När jag bröt fotleden för några år sedan cyklade jag till jobbet med kryckorna på pakethållaren. Inte precis i början kanske men det var bannemig lättare att cykla än att gå.

    Gilla

Kommentera

