En bättre plats

Syftet med den här bloggen har aldrig varit att diskutera politik eller samhällsproblem, men jag kan ju säga så mycket som att ibland känns det bättre att leva i den här världen och ibland känns det sämre.

Det har inte blivit några inlägg den senaste veckan. Dels på grund av att jag inte direkt har tränat något, men mest på grund av att allt har känts skit. Ibland vill man bara somna och vakna upp först när världen är en bättre plats.

Stilla vatten vid bryggan vid Gyllebosjön.

5 reaktioner på ”En bättre plats

  1. Visst är det så… 😦
    Jag har också känt lite som så att ”varför ska jag blogga om träning just nu?”
    Ett enda stort ilandsproblem, jämfört med allt som pågår i världen just nu. Men samtidigt kan inte resten av världen stanna upp. Så jag valde att fortsätta skriva som jag brukar.

    Kram M

    Liked by 1 person

Kommentera

