Imorgon händer det

Det är imorgon det händer. Det är då jag ska morgonjogga.

Haha ja jag VET att det är en sån sak jag lovar mig själv minst en gång i veckan, men som inte händer mer än ett par gånger om året. Men imorgon, då SKA jag morgonjogga. You just wait and see. (Om ni undrar så skriver jag detta bara för att om jag har lovat det här så är det ju pinsamt om jag inte håller det, så i och med att jag trycker på Publicera är chansen betydligt större att det blir av.)

6 reaktioner på ”Imorgon händer det

Kommentera

