Kilometerknarkaren närmar sig målet

Nu är det nära! Alla andra skriver årskrönikor och beskriver sina planer inför 2017, men det enda som existerar i min hjärna är att samla kilometer. Har sprungit på så gott jag har kunnat och orkat de senaste två veckorna, och efter dagens 13 km i förmiddags och bonus 3 km nu ikväll, så har jag bara ynka 14 km kvar att avverka imorgon. Sååååå nära! 😀

Höften knorrar lite och idag kände jag av knät lite grann, men inte värre än en aning. Bara en dag till, sen ska de få vila.

Måtte jag inte vakna och vara förkyld imorgon!

Klipp från träningsdagboken
Det är nära nu.

Nästa vecka har jag gott om tid att skriva om 2017 års planer och läsa om alla andras roliga planer och alla andras roliga årskrönikor, för då ska jag banne mig inte springa en meter.

 

5 reaktioner på ”Kilometerknarkaren närmar sig målet

  1. Så himla bra jobbat Märta!! Du kommer ju verkligen klara det!
    I morgon kväll får du ta ett extra glas champagne och tänka att året slutade så bra som ett år bara kan göra. Grattis och all lycka med allt kul du har framför dig 2017 med utbildning och allt!!

    Gilla

Kommentera

