Fredagsfemman

Fredagsfeeling: är fortfarande alldeles lycklig över gårdagens långrunda från Brösarps backar via Skepparp och Vitemölle till Kivik. Helt underbart! Tungt som tusan, men vad gör det när omgivningen är som en terrängsagovärld?

Löparglädje.

Fredagsfrukost: på startupcafé för nyföretagare, eller för dem som funderar på att starta eget. Jag som flera gånger har sagt ”aldrig mer eget företag”, men ändå sitter jag nu här och tänker att kanske ändå. Vi får se var det landar 🙂

Fredagsfys: ett pass på Friskis bland annat bestående av en massa dragövningar som latsdrag, rodd, drag i maskin m.m. Testar hejvilt alla tänkbara övningar med utrustningen i gymmet, så att jag ska ha lite mer kött på benen (haha) inför PT-utbildningen.

Fredagsfood: lunchsushi från Coop. Ingen lyxsushi men helt OK alternativ när man har 4,5 mil till närmaste sushiställe.

Lunchsushi.

Fredagsfamiljefys: hämtar dottern tidigt och kör till badet och plaskar lite (läs: låter möra muskler bara flyta ut som sladdriga maneter i vattnet och i bastun efteråt).

Trevlig helg!

 

5 reaktioner på ”Fredagsfemman

    1. Blir cert. PT och kostrådgivare efter utbildningen jag ska gå i vår/sommar, så därefter vill jag göra något av det, och dessutom har jag planer på att köra löpguidningar här på Österlen 😊

      Gilla

Kommentera

