Full av beundran men helt utan avundsjuka

Just nu springer ett antal tappra löpare Spring Trail Österlen i iskyla och snöblask. Själv är jag på jobbet i gårdsbutiken idag och värmer händerna runt en tekopp och är full av beundran inför dem som faktiskt har trotsat vädret och gett sig ut. Hade det varit sol och fågelkvitter hade jag varit avundsjuk, men idag är jag faktiskt rätt nöjd med att jobba istället.

Fick min dos påsknjut igår på ko(n)strundan med kompisarna, då det var riktigt fint väder och vi till och med kunde sitta och sola på bryggan vid Gyllebosjön en stund.

På bryggan vid Gyllebosjön

Imorgon håller vi tummarna för fint väder för då vill jag ut och rasta Skogsåket!

Glad påsk på er!

 

3 reaktioner på ”Full av beundran men helt utan avundsjuka

  1. Ja fy tusan! Idag var ingen bra dag att spendera 5 timmar utomhus utan dunjacka, överlevnadsdräkt och pälsmössa….. Lite chockad över erfarenheten. Trodde inte man kunde frysa så mycket…

    Gilla

Kommentera

