Sömniga mellandagar

De fyra senaste dagarna har vi haft en paus från PT-utbildningen och jag har varit så sjukt trött. I måndags tog jag och dottern en cykeltur. Hade tänkt cykla till Simrishamn och äta lunch, men jag glömde cykellåset hemma och vågade inte chansa på att ställa cykeln olåst så vi vände i Baske efter att ha plaskat lite i en stor vattenpöl.

Cykelpaus

Vad jag gjorde tisdag och onsdag minns jag inte ens, tror mest att jag gäspade.

Igår jobbade jag i odlingen. Band upp träd som börjar bli för höga för att orka stå själva, och behöver lite stöd. Jätteskönt med sånt utejobb. På morgonen hade jag kokt ägg till frukosten på jobbet, men var lite sömnig och glömde dem hemma i hallen. Dessutom glömde jag en jätteviktig lapp till dotterns fritids. På förmiddagen ringde maken och kollade om jag levde, för enligt honom hade jag sovit så djupt på morgonen att jag knappt ens hade någon puls. Och sen på kvällen somnade jag innan dottern. Så ja, rätt trött.

Idag började sista blocket i PT-utbildningen. Idag har vi pratat mycket om vad just vi kommer att erbjuda. Själv är jag jättesugen på att anordna löpgrupper här hemmaomkring. Att inspirera nybörjare till att komma igång med löpträningen hade varit jätteroligt 😊

Nu har vi sex dagar framför oss med träning och instruerande i olika former. Roligt och intensivt. Så jag spår att jag troligtvis kommer att vara ungefär lika trött efter de här dagarna. Godnatt!

Kommentera

