10 saker ni inte visste om mig

  1. Jag är så lat att jag ofta väljer att cykla istället för springa eftersom det är för jobbigt att byta om till springkläder.
  2. Jag använder aldrig smink. Inte ens på fest.
  3. När jag var liten tänkte jag att det värsta som skulle kunna hända var att jag skulle sluta tycka om glass. Nu vet jag att det finns värre saker.
  4. Jag blev gråhårig när jag var elva. Slå det om ni kan.
  5. Bearnaisesås är det äckligaste jag vet. Klarar inte ens av lukten av det.
  6. Jag ser sällan film men älskar Pirates of the Caribbean-filmerna.
  7. Jag har hoppat fallskärm (tandem) två gånger. Sjukt roligt! 😄
  8. Mitt teskåp är mer välfyllt än mitt kylskåp.
  9. Jag är löjligt rädd för små larver.
  10. Länge var mitt drömjobb cyklande brevbärare. Det verkar fortfarande rätt gött.
Morgonyoga bara halvt vaken
Hej!

7 reaktioner på ”10 saker ni inte visste om mig

  1. Alltså…cykla är jobbigare än att springa. Eller i alla fall att få på cykelkläderna. Blir trött av tanken… 🙂

    Punkt 3… det finns en mycket värre sak… att bli allergisk mot nötter eller cappuccino 🙂

    Mitt teskåp är också fullt. Inte för att jag dricker så mycket men för att jag tycker det är så kul att köpa. Kaffeförrådet hinner aldrig bli fullt…

    Gilla

  2. Tänk att slippa sminka sig! Jag blir som ett blankt papper utan smink. Inga synliga fransar eller ögonbryn. Rätt avis på det, faktiskt. Men hur kan man välja att cykla framför löpning? Cykling är ju så grymt jobbigt!

    Gilla

Kommentera

