Saker jag gjort vs inte gjort denna sommaren

Saker jag hade tänkt göra denna sommaren men inte gjort:

  • Nybörjarkurs i SUP på Österlen
  • Klättrat bland trädtopparna på Upzone i Åhus
  • Simmat i Östersjön
  • Somnat på stranden

Andra betydelsefulla saker jag däremot har gjort denna sommaren:

  • Skaffat mitt första PT-jobb. I början av september smyger jag igång på deltid på Actic Hangaren i Ystad 😊
  • Sprungit mitt första hinderbanelopp
  • Åkt skärgårdsbåt
  • Klippt gräset uppskattningsvis en miljard gånger eftersom regnandet gör att gräset frodas som aldrig förr
Sommarfötter
Gräsklipparfötter.

8 reaktioner på ”Saker jag gjort vs inte gjort denna sommaren

  1. Åh, vad spännande med PT-jobbet! 😀

    Här har det typ inte regnat ALLS förrän igår och idag. Så har nog klippt gräset typ 3-4 gånger på hela sommaren…. Haha! 😀 Växer nog så det knakar närmsta veckan då… 😮

    Gilla

    1. Ja det ska bli jätteroligt att komma igång med det 🙂

      Blir hyfsat avundsjuk på er som skriver att ni bara haft torrt sommarväder. Det känns som om hela sommaren har regnat bort här. Har bara haft ett fåtal soliga dagar och givetvis har jag jobbat då, så jag längtar så sjukt mycket efter en stranddag.

      Gilla

  2. Låter som en ganska bra sommar men du måste ju göra något åt det där med att simma i Östersjön ju! Det är ju lika viktigt som jordgubbar. Grattis till jobbet!

    Gilla

Kommentera

