Höstlöpning och fredagsfys

Den här veckan har hittills inte bjudit på någon solig höstnjutjogg pga jobb och diverse annat vardagsgrejs, men jäklar vad jag är sugen på ännu en sån här jogg som jag fick till i söndags. Strålande sol och precis lagom varmt och alldeles alldeles underbart 🙂

Solig höstjogg

Den här veckan har jag däremot orienterat med dottern samt kutat tabata-backintervaller på ett Indoor Running-pass på gymmet. Har aldrig testat Indoor Running förr, men det var riktigt roligt. Bara att ställa sig på bandet och göra vad man blir tillsagd, sen var man som en urvriden disktrasa en halvtimme senare.

Idag höll jag i ett cirkelpass för seniorer och hade en PT-konsultation på förmiddagen. På eftermiddagen körde jag med dottern och Rut till utegymmet i Brösarp för att filma ett första inlägg till Märtas fredagsfys på Instagram. Fick en idé för nån vecka sen att jag ska lägga upp tips på övningar, träningspass och lite annat smått och gott där varje fredag – därav namnet. Kika gärna in om ni vill. @martasfredagsfys heter kontot.

martasfredagsfys

6 reaktioner på ”Höstlöpning och fredagsfys

  1. Det där med höstjogg i solen lät mer lockande än indoor-running. Fast det senare är nog lättare att få till med tanke på att det regnar typ jämt just nu…

    Gilla

Kommentera

