Tisdagslista

Den här veckan ska jag …

  • Till Toughest lab med dottern på ett familjepass. Jag har INGEN aning om vad det innebär, men gissar att vi kommer att få härja omkring bland alla hinder under övervakning av en instruktör 🙂 Ska bli väldigt roligt.
  • Hämta nytt pass till dottern inför en kommande sväng till Spanien. Sol!
  • Springa mitt första ordentliga långpass sedan mars (!). Det kan enbart sluta på två sätt, med tanke på hur länge sedan det var jag sprang långt. Antingen tvärdör benen eller så får jag en akut energidipp och kollapsar i ett dike. I båda fallen får jag ringa efter hämtning för att kunna ta mig hem.
  • Ha en ledig helg! Låter kanske inte så uppseendeväckande, men det har blivit ganska många helger nu med fruktförsäljning och gymjobb om vartannat, så att ha BÅDE lördag och söndag ledigt känns helt overkligt.

Hoka One One Speedgoat bland höstlöven.

3 reaktioner på ”Tisdagslista

Kommentera

