Snorvember är här

November har börjat snörvlandes och jobbandes. I helgen gjorde jag min sista hela jobbhelg för året. Tjohoo, nu har jag antingen helt lediga helger eller helger då jag bara jobbar en av dagarna 🙂

Andra saker som har hänt hittills i november är att jag har blivit förkyld, klippt gräset för sista gången det här året, roddat Halloweenkalas, bokat julbord på ett ställe jag velat äta på i flera år, cyklat MTB med dottern och suttit ute i trädgården och ätit lunch.

utelunch_november

Bortsett från förkylningen en helt OK början på vad som nu förhoppningsvis inte blir årets gråaste månad.

4 reaktioner på ”Snorvember är här

  1. Jag hoppas att du inte är alltför förkyld, utan att du snabbt kan fortsätta ha en lika härlig månad som du verkar ha haft so far. Och att du hinner njuta av dina lediga helger!

    Gilla

Kommentera

