Fredagsfemman

Fredagsfrukost: bananpannkaka med hallon och mandel. Så blogg- och instavänligt att jag borde ha fotograferat spektaklet, men jag åt upp det istället. Dessutom blev det bränt och inte lika bildskönt 😉

Fredagsfeeling: lite trött och seg, fast på ett skönt sätt. Fredagsseg liksom.

Fredagsförväntningar: höga förväntningar på söndagen då jag ska köra ett marklyftspass med en kompis. Det är verkligen inte ofta jag får till socialträning, men ska försöka planera in mer sånt framöver. Mycket roligare!

Fredagsfys: ett pass på gymmet innan min PT-kund. Några övningar från min egen PT, som ska hjälpa höft/knä/hela paketet att hålla inför nästa års ultraäventyr, och lite annat. Filmade en övning till veckans @martasfredagsfys där jag tipsar om övningar/pass varje fredag.

Fredagsmys: lugn promenad med Rut och Träningspodden i öronen. I dagsljus. Sedan hästpussel framför brasan på kvällen med en hel balja te.

pusselkväll

6 reaktioner på ”Fredagsfemman

Kommentera

